"No Boozer-no problem". Jazz ogrywają Blazers :: 04.02.2010, 09:51 :: Maxec
Po raz kolejny okazało się, że brak Carlosa Boozera w niczym nie przeszkadza zawodnikom Utah Jazz. Dzisiejszej nocy po raz drugi w ciągu tygodnia pokonali ekipę Portland Trail Blazers 118-105, a zwycięstwo to było nie tylko siódmym z rzędu zwycięstwem Jazz, ale również trzecim odniesionym pod nieobecność Boozera.

Faktem jest jednak, że w obecnym sezonie ekipa z Oregonu wyjątkowo „leży” Jazzmanom, którzy wygrali w tym sezonie wszystkie trzy konfrontacje, na dodatek wszystkie różnicą przynajmniej 10 pkt. Właściwie nikt w sztabie Jazz nie może zrozumieć dlaczego w tym sezonie kłopotów Jazz nie sprawiają na razie główni konkurenci do startu w PO czyli SAS, Suns, NOH czy PTB właśnie i dlaczego akurat z tą ostatnią ekipą (podobnie jak ze Spurs) gra się Utah wyjątkowo dobrze.

Może jest tak jak twierdzi Andriej Kirilenko, że właściwie to nie wiemy w czym rzecz, po prostu: gramy mądrzej, uważniej w obronie i konsekwentnie w ataku. Gramy dobry basket i czujemy się z tym coraz lepiej. AK- 47 wie co mówi, bo nie tylko w dzisiejszym meczu dzielił i rządził - 22 pkt, 6 zb. 8 as., 2 bl. 2 st. – ale również dlatego, że Jazz już zostali określeni prze komentatorów jako one of the league's hottest teams wygrywając 11 z ostatnich 12 meczy i 12 z 16 rozegranych od początku stycznia.

W ogóle ostatnio gra Jazz jest nie tylko skuteczna ale i widowiskowa. Chłopaki mają wreszcie zabawę. Jesteśmy wreszcie w miejscu, gdzie nie tylko wykonujemy swoją pracę ale świetnie się ze sobą bawimy. I o to chodzi!. Trudno nie przyklasnąć słowom Derona Williamsa, nad którego dzisiejszą grą (13 pkt, 13 as.) rozpływał się w zachwytach trener Sloan: Deron był dziś niesamoiwy: kreował grę, szukał partnerów, narzucał tempo, otwierał drogę do łatwych punktów.

Słowa trenera nie wzięły się znikąd. Dziś Jazzmani zaliczyli aż 32 asysty, przy 42 rzutach celnych oddanych w całym meczu, co oznacza grę niezwykle inteligentą, poukładaną i skuteczną. Dość powiedzieć, że II poł. Meczu z PTB gracze Jazz rzucali z … 70% skutecznością!

Trudno się zatem dziwić, że dzięki takiej „wydajności” rekord punktowy sezonu pobił Memo Okur zdobywając 28 pkt, 8 zb. i 1 blok, świetnie znów pokazał się Wes Matthews zaliczając 16 oczek (na 100% skuteczności z „za2”!) oraz 5 zb., wreszcie swoje zagrał Paul Millsap, zdobywca 12 pkt, 9 zb. i 5 as..

Inną sprawą było to, że jak podkreślił Sloan: Portland grali bez 5 kluczowych graczy, pięciu! Wyobraźcie sobie jak ciężko jest zestawić zespół, tym bardziej, że każdy z nieobecnych „robi różnicę”. To naprawdę świetna ekipa i bez pełnego składu nie mogła zagrać na 100% swoich możliwości.

Oczywiście, stary, dobry Jerry nie byłby sobą, gdyby nie wylał na koniec trochę zimnej wody na rozpalone głowy… A może i dobrze…
INFORMACJA
Dodaj swój komentarz do tego newsa.
[skomentuj]


bolec :: 04.02.2010, 10:25
Jadymy jadymy jadymy niszczymy

Piki :: 04.02.2010, 10:28
Akurat NOH to nam problem sprawili bo wygrali u nas a Pho podobnie bo prowadzili nawet 17. I my wygralismy 11 z 12 a nie 10 z 11 ostatnich spotkan. Den wtopilo i jak ich obegramy bedzie blisko. Trzeba wygrac wszystko do meczu gwiazd.

maxec :: 04.02.2010, 10:56
Oj Piki czepiasz się;) Przecież w porównaniu z niektórymi "potęgami" Wschodu, to NOH czy Suns to dla nas bułka z maslłem

d :: 04.02.2010, 11:54
no teraz kiril jest nasza perelka ;D

urek :: 04.02.2010, 13:59
Jakby sedziowie nie gwizdali smiesznych fauli Memo na Aldridge'u, to narzucalby spokojnie grubo ponad 30.
Pojutrze jeden z najwazniejszych meczow tej zwycieskiej serii. Mam nadzieje, ze wyglodnialy Booz rzuci sie nich z paulem. A i jest szansa objechac LA, nic nie graja, jada na jakims sedziowskim farcie.

Piki :: 04.02.2010, 14:41
Maxec masz racje. NOH i Paul zwlaszcza podniecil sie po tamtym meczu w Utah bo do tej pory to Deron mu loil tylek co mecz. Niech sie nacieszy do nastepnego meczu z Utah.

paul :: 04.02.2010, 17:29
może to nieskromne, ale mogę powiedzieć a nie mówiłem:-)!! AK i Okur naprawdę znów decydują o obliczu tego zespołu. a szefostwo Jazz na niezłego zonga co z Boozerem uczynić. bo Millsap też zapiernicza.

urek :: 04.02.2010, 18:26
Fesenko jest wysoki, ale ma krótkie ręce. Wszystkie piłki mu wybierają.

el :: 04.02.2010, 19:12
Fess to ma problemy z przyciąganiem ziemskim, poprostu za bardzo go ściąga w dół

Prawda jest taka że Jerry to nie jest dobry dziadzio co to pomorze i podpowie zawsze, a Fessowi by się wsparcie przydało myśle, to nie Mathews z socjopatyczną nie lękliwą psychiką

Paul z AK to zgoda, zresztzą sam mówiłem że to nie ejgo wina że cieniował, ale z odtrąbieniem powrotu Memo to bym się jeszcze wstrzymał kilka spotkań, tak seryjnie to żeby miażdżyć i niszczyć to potrzebny jest skład nie tylko Sap i Booz ale Memo plus Fess/Kosta na grubego zwierza

paul :: 04.02.2010, 19:16
Fesenko jest nie ograny i bardzo to widać. ale jest bardzo szybki jak na swoją wagę i wzrost,a to spore atuty. myślę że mógłby być ciekawym zmiennikiem dla Okura. jak by zatrybił ale byśmy mieli pakę, chyba bez słabych punktów.

el :: 04.02.2010, 21:07
SALT LAKE CITY — He said he felt "a little too tight, a little too sore" to play in Wednesday's win over Portland.



But Carlos Boozer, injured one week earlier at Portland, continues to eye Saturday's home game against Denver for a return from his moderately strained and slightly torn right calf muscle injury. "I'm feeling good. Feeling good," the Jazz's usual starting power forward said Wednesday. "I'm working out, getting better.



"There's still a little tightness in it," Boozer added, "but it's gotten a lot stronger in the last couple days. It's still on course."



Jazz coach Jerry Sloan, meanwhile, seems to have grown increasingly tired of queries about whether backup and replacement-starter Paul Millsap will stay in the opening lineup after Boozer returns. "The next question people have is 'Are you going to replace Boozer with Millsap?' Well," Sloan said Wednesday, "I think Paul's a better player coming off the bench. Because he's immediate energy. He has great energy to come off of there, and we'll see how that works out — or if we do something else.

Story continues below



"He needs to play more. There's no question about that. But right now, we're trying to win games — not make it a 'he said,' or 'she said,' or whatever the case may be. Just play, and try to be as good as you can be."



Sloan, though, did acknowledge he's contemplated multiple possibilities for using Millsap more — even including starting him alongside a healthy Boozer.



Czyli Booz zdrowiejący a Sloan myślący

Piki :: 04.02.2010, 21:33
Denver graja teraz w LAL a potem u nas wiec jak 2 razy wtopia to ich doskoczymy ale to bedzie chyba tylko chwilowe bo my mamy 7 spotkan wiecej u siebie rozegranych wiec jakbysmy teraz zagrali 7 z rzedu na wyjezdzie to nie bedzie raczej za milo. Tabela troche myli prawdziwy obraz sytuacji.

urek :: 05.02.2010, 08:59
7 pod rzad, a siedem przeplatanymi gra na swoim parkiecie, czyni roznice.

urek :: 05.02.2010, 09:05
Potrzebuje wiecej gry, ale jest lepszym zawodnikiem wchodzacym z lawki. Tak to zrozumialem.
To chyba jest niemyslacy Sloan

Piki :: 05.02.2010, 09:32
Pewnie o tym wiecie ale Deron ma brac udzial w skills cos tam. A Matthews bedzie gral w rookie? Czlowiek niewybrany w drafcie a gra jakby byl weteranem. Koufos jest na odstrzal.

urek :: 05.02.2010, 10:01
Juz raz w Skills Challenge Deron skopal komus tylek

d :: 05.02.2010, 13:14
cp3 i nash przegrali
ale swoja droga ten konkurs w zaden sposob nie sprawdza umiejetnosci

Piki :: 05.02.2010, 13:47
W jakims sensie sprawdza.

bolec :: 05.02.2010, 14:40
Kosta na żaden odstrzał nie idzie, ma gwarantowwany kontrakt jeszcze na kilka sezonów to swoją metodą Sloan nim nie gra bo teraz czas na Fessa, chociaż on w sumie też nic nie dostaje.

A sklilsy no jasne że testuje umiejętności, i dlatego Deron jest tam rekordzistą

A z Wesem to jest zabawne że 60 zawodników było przed nim a on jedzie jako ten jeden z 12 najlepszych rukasów, to jest zabawne czyli że kilka dziesiątek graczy to złe wybory

Piki :: 05.02.2010, 14:54
Glosowanie na nba.com zrobili kto wygra skills. Na nabzdyczonego Rose jest ponad 40% a na zajebistego i najlepszego PG na swiecie Derona najmniej 14%. Co za debile na to glosuja?

urek :: 05.02.2010, 15:04
mam nadzieje, ze Deron czytal wyniki tego glosowania

el :: 05.02.2010, 15:34
A czemu tu się dziwić przecież większość ludzi to k... debile skończeni, rose to przy Deronie mięka rurka, cholera Williams by mu nie dał nawet butów do czyszczenia, niech się ciemniaki w chicago podniecają swoim pg, przed nimi lata walki, przy okazji każdego sezonu, o wejście do play off

hmmm :: 05.02.2010, 16:54
rose nie jest taki zly, zreszta ma hypa jak paulina z NOH ja mam to szczeze w dupie, niech tylko dwill dostanie wiecej gwizdkow i bedzie traktowany jak gwiazda to bedzie plus dla teamu, no i bez urazow zeby sie odbylo

paul :: 05.02.2010, 19:34
największy problem Jazz to Stern. on ma Utah za zadupie co nie przynosi mu dochodów, a to podstawa dla niego. więc są takim niechcianym dzieckiem trochę.

Piki :: 05.02.2010, 19:48
Upadlem na glowe ale dzis kibicuje zlamasom z LAL.

Greg00 :: 05.02.2010, 20:29
Wes nie został wybrany do Rookie challenge - też byłem strasznie zawiedziony, ale z drugiej strony taki Lawson z Den też nie pojechał, więc w sumie nie można narzekać (też biorą tam tylko 9 ludzi). ale że wzięli takiego Jerebko z Detroit to lekkie nieporozumienie, chyba za mało Szwedów wykupiło league passa

a co do meczu z Portland, to była poezja, AK robi mega różnicę na boisku. nasi grają teraz tak, że mogą wygrać z każdym i wierzę, że nawet z LAL mogliby powalczyć o przedłużenie serii do 7 gier

czekaliśmy na takie czasy cała lata, ale jeszcze trochę zwycięstw i dołączymy do drużyn określanych mianem contendera - a mamy 3-najmłodszy zespół w NBA! D-Will, Brew, Millsap, Wes i CJ są wciąż on the rise!

paul :: 05.02.2010, 20:43
masz racje Greg, mamy super potencjał w młodych, tylko brakuje trochę takiego weterana jak był Harp, czy wcześniej Fish i to może być kluczowe. kolejna kwestia mimo wszystko brak wysokiego drewniaka pod koszem. kogoś takiego jak 3-4 S. Hunter. gościa na 10-15 min co by uprzykrzył życie Duncanom, Gasolom, Nowitzkim itp itd. choć teraz to grzech narzekać jak chłopaki tak jada z każdym.

urek :: 05.02.2010, 21:14
Paul, akurat na Gasola i Novitzkiego podkoszowe drewno działa jak woda na młyn. Na nich trzeba wysokich, szybkich, zwrotnych, inteligentnych graczy. A krycie Duncana Memo wychodziło całkiem nieźle w tym sezonie. To niewiarygodne, ale był szybszy od niego

paul :: 05.02.2010, 21:28
może źle się wyraziłem, ale podając przykład Huntera określiłem o jaki typ zawodnika mi chodzi. on jak był zdrowy radził sobie świetnie właśnie z takimi. obecnie to... tak że to tylko przykład.

urek :: 05.02.2010, 21:46
Po raz pierwszy realnie od dwunastu lat mamy szansę objechać w PO Lakersów. Mówię poważnie. Coś im gra siadła, nie ma ducha w tej drużynie. Jak się nie pozbierają, to ich zlejemy!

urek :: 05.02.2010, 21:52
A z Phenix ostatni raz w PO spotkaliśmy się w 1991 roku!

Greg00 :: 05.02.2010, 22:02
www.nba.com/jazz/features/020510_jazz_practice.htm l - wejdźcie na tę stronkę, są tam wywiady z Boozem, Jerrym, D-Willem i AK podczas dzisiejszego treningu

el :: 05.02.2010, 22:26
Spokojnie to dopiero połowa sezonu, jeszcze nie dzielmy skóry na misiu

A tak w ogóle Greeg to my nie czekaliśmy na AK tylko na Sloana i jego właściwy tok myślenia, no i co do meczów z SaS to Memo pare razy przyblokował Duncana ale największą robotę zrobił przeciwko niemu Boozer to tak gwoli ścisłości

bolec :: 05.02.2010, 23:17
Basa podobno w magikach chcą pchnąć, za Cj jakby go dostać było by rewelacyjnie myśle, koleś by wchodził za Sapa

el :: 06.02.2010, 01:07
obejrzałem sobie ten mecz z Suns wkońcu, chciałem nawet cały, i kurcze jak byłem dzieciakiem to ogladałem po kilka razy czasem jeden mecz i mi się podobało, a teraz jakoś nie mogę, ja nie jest na żywo, gdzieś zaginął młodzieńczy entuzjazm

Kilka przemyśleń, Booz nawet niema takich sporych łap jak na takiego zbieracza, i u nas to własciwie cała drużyna to 2 runda, jak nie wogóle poza draftem tylko Will i Brew, 3 i 12, śmieszne to w sumie.

No i Colins wraca do SLC i nikt o tym nie pamięta, sam pisałem pre i też a ni słowa, a on przecież z 9 lat tu się ostał, o tyle samo za długo, ale jednak

paul :: 06.02.2010, 16:31
Bass byłby oki, ale mamy Boozera i Millsapa. no chyba że wymiana z Orlando: Bass, Gortat i Redick za Boozera i Milesa.

piwpaw :: 06.02.2010, 17:57
[komentarz usunięty ze względu na obraźliwe treści]

warto przeczytać
Legenda Karla Malone'a Karl Malone, jeden z najlepszych zawodników w historii NBA, urodził się 24 lipca 1963 roku. Był to rok, który powszechnie uważa się za najlepszy w historii NBA/...więcej/
NBA Live Europe tour - Londyn... O przylocie Utah Jazz do Europy mówiło się już od dawna, w końcu dwóch gwiazdorów Jazz – Andriej Kirilenko i Memo Okur /...więcej/
Larry Miller, super fan do samego końca Tuż przed śmiercią, kiedy Larry Miller odpoczywał w swoim łóżku, otrzymał nieczęstą w ostatnich dniach, dobrą wiadomość./...więcej/
Na zakupy z Boozerem Minęło już ponad pół roku od pierwszych deklaracji o odejściu Booza, prawie miesiąc od otwarcia okresu transferowego i około 2 tygodnie od oświadczenia/...więcej/

vs
96 : 111
wynik rywalizacji: 4 - 0 dla Lakers
vs
???
Czy uważasz, że Jazzmani wzmocnili się podczas tego lata?

tak, nareszcie zaczniemy walczyć o najwyższe cele
jest lepiej, ale nie ma powodów do zachwytu
Boozer > Jefferson, Matthews > Bell, więc o jakim my tu wzmocnieniu mówimy
Jazz są dalej na tym samym poziomie
punkty

C. Boozer

D. Williams

M. Okur

A. Kirilenko

P. Millsap

C.J. Miles

19.7

18.7

13.3

11.9

11.7

9.7

zbiórki

C. Boozer

M. Okur

P. Millsap

A. Kirilenko

D. Williams

C.J. Miles

11.3

7.0

6.6

4.6

4.0

2.5

asysty

D. Williams

C. Boozer

A. Kirilenko

R. Price

M. Okur

K. Korver

10.6

3.2

2.7

2.0

1.7

1.7

przechwyty

A. Kirilenko

D. Williams

C. Boozer

C.J. Miles

P. Millsap

W. Matthews

1.43

1.26

1.09

0.90

0.79

0.75

bloki

M. Okur

A. Kirilenko

P. Millsap

C. Boozer

K. Fesenko

C.J. Miles

1.23

1.22

1.14

0.47

0.40

0.28

sktuteczność (%)

C. Boozer

K. Fesenko

P. Millsap

A. Kirilenko

K. Korver

W. Matthews

56.3

54.8

54.3

50.6

50.0

48.7

minuty gry

D. Williams

C. Boozer

M. Okur

A. Kirilenko

P. Millsap

W. Matthews

37.0

34.6

29.4

29.0

27.6

24.3

stan na 10.04
  • 17.04 Denver-Utah 126:113
  • 18.04 24. urodziny Sundiaty Gainesa
  • 19.04 Denver-Utah 111:114
  • 23.04 Utah-Denver 105:93
  • 25.04 Utah-Denver 117:106
  • 28.04 Denver-Utah 116:102
  • 30.04 Utah-Denver 112:104
  • 02.05 L.A. Lakers - Utah 104:99
  • 04.05 L.A. Lakers - Utah 111:103
  • 08.05 Utah - L.A. Lakers 110:111
  • 10.05 Utah - L.A. Lakers 96:111
  • 12.05 L.A. Lakers - Utah
  • 14.05 Utah - L.A. Lakers
  • 17.05 L.A. Lakers - Utah